Dr. Max ve vánoční kampani představuje městečko Zdravíkov
Dr. Max ve své první plně integrované vánoční kampani připomíná
hodnotu zdraví.
Dr. Max ve své první plně integrované vánoční kampani připomíná
hodnotu zdraví.
V nové kampani využívají Benu lékárny nový claim „Rádi vám
poradíme“, komunikují tak svůj lidský a vstřícný přístup
k zákazníkům.
V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound
branding.
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká:
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
I v nové kampani společnosti Vodafone vystupuje Martin Hofmann. Tentokrát
se snaží zachránit synův domácí úkol.
Vodafone spouští novou kampaň se sloganem „Vemte televizi na vzduch“.
Propaguje televizi s mobilním tarifem.
Vodafone novou kampaní s Martinem Hofmannem podporuje svou nabídku pevného
internetu.
Ve své vánoční kampani se Vodafone zaměřuje na klišé spojené se seniory
a jejich digitální gramotností.