Orlen podporuje kampaní se Štáfkem svou mobilní aplikaci
V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound
branding.
V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound
branding.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Tipsport začíná svým zákazníkům prostřednictvím peněženky Pluso
umožňovat obchodování kryptoměn. Novinku podpoří reklamní kampaní.
Hyundai kampaní představuje síť autorizovaných servisů, jež
v současnosti čítá 57 míst po celé republice.
Tváří první televizní kampaně Biopekárny Zemanka se stal její zakladatel
Jan Zeman.
UniCredit Bank v nové kampani láká nové zákazníky na 10 % z jejich
plateb za energie, které jim každý měsíc vrátí.
Pracovní portál Jobs.cz chce kampaní ukázat, že je nyní vhodná doba na
změnu práci.
Zaplo mění komunikační koncept. Nově pracuje se sloganem „Tak jo!“,
který má fungovat jako zaklínadlo na všechna přání.