Kláštorná Kalcia se v kampani věnuje tématu dlouhověkosti
Kláštorná Kalcia spouští osmidílný podcast Prameny dlouhověkosti, toto
téma chce ukázat z různých perspektiv.
Kláštorná Kalcia spouští osmidílný podcast Prameny dlouhověkosti, toto
téma chce ukázat z různých perspektiv.
Slovenská herečka Táňa Pauhofová se stává tváří nové lokální
kampaně módního e-shopu Zalando.
Podle Brand Performance Indexu, který měří výkonnost značek, si
v segmentu auto-moto dobře vedou značky Škoda, Tesla a Mitsubishi.
Do accountského týmu agentury Kaspen/Jung von Matt nastupuje Anežka Ziková,
novou tváří je Šimon Kozák.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit
šest průmyslových segmentů.
Novou kampaní chce dodavatel energií Yello podpořit povědomí o značce.
V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound
branding.
Do agentury Kaspen/Jung von Matt přišly tři nové tváře: idea maker
Michaela Ferstlová, designérka Zuzana Szok a account manažerka Barbora
Talknerová.