Objem reklamy v TV a v rádiu se v červnu stabilizoval

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích se v červnu oproti předešlým měsícům vylepšil.

Po 20. července 2020 11:50 2 min Sdílet

# Reklama # Výzkum

/media/13441/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13441/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Monitorovaný objem reklamních investic v médiích se v letošním červnu oproti stejnému měsíci loni stabilizoval v televizi a v rádiu. Ukazuje to monitoring společnosti Nielsen Admosphere, podle kterého se hrubý objem reklamních investic v televizi dokonce meziročně zvýšil o čtyři procenta a v rádiu zaostal o jedno procento. Naopak dvouciferný pokles přetrvával i v červnu v tištěných médiích (-16 %) a také ve venkovní reklamě (-26 %). 

Díky stabilizaci v televizi a v rádiu tak byla situace v offlinových médiích lepší než v květnu a v dubnu. Celkový červnový objem byl u sledovaných médií (není začleněn internet) meziročně nižší o 3 %.  

Za období prvních šesti měsíců letošního roku vykazuje nejpříznivější vývoj televizní reklama s meziročním 4% růstem ve srovnání s prvním pololetí 2019. Ostatní média ale za období prvního pololetí 2020 meziročně zaostala zhruba o pětinu, především to platí pro outdoor a tisk.

/media/13442/monitoring-investic_cerven

Fullscreen Sdílet

Připomínáme, že monitorované investice nevyjadřují reálné objemy investované do reklamní podpory v médiích. Jsou postaveny na ceníkových reklamních cenách a nezohledňují bartery nebo poskytnuté slevy.

-mav-

# reklama # koronavirus # Nielsen Admosphere # monitoring # mediální investice # monitoring reklamy

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.