# Aktuality # Reklama # Marketing
Pivovar Holba představuje nový vizuální styl i kampaň
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
Pribináček mění svou komunikaci. Už necílí jen na děti, nyní chce
oslovit i dospělé.
Pribináček se chce rozšířit do nových zdravějších kategorií.
S novinkou cílí na starší děti na prvním stupni základní školy.
Centrum pomoci Paměti národa nyní komunikuje kampaní. Ukazuje výpovědi
dětí a jejich představ o životě hrdinů, když zestárnou.
Bageterie Boulevard reaguje novinkou v nabídce na výrok Miloše Zemana.
Výtěžek z prodeje bagety Hladový umělec věnuje kulturním institucím.