Pribináček chce novou kampaní oslovit i dospělé

Pribináček mění svou komunikaci. Už necílí jen na děti, nyní chce oslovit i dospělé.

Út 3. srpna 2021 11:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17707/pribinacek_repro

Fullscreen Sdílet

/media/17707/pribinacek_repro

Fullscreen Sdílet

Značka Pribináček z portfolia společnosti Savencia F&D představila na českém a slovenském trhu novou komunikaci. Doposud směřovala především na děti, nyní jsou do ní zahrnuti i dospělí. 

Kampaň je nasazena v televizi na kanálech skupiny Prima a Markíza a na internetu. „Ve spotu je kladen důraz na superioritu chuti, kterou si tradiční Pribináček udržuje již mnoho let, a to díky dokonalému spojení tvarohu a smetany a konzistenci, která je hustá a zároveň jemně rozplývavá. Právě jedinečná chuť dokáže ve spotřebitelích spustit hravost a kreativitu a přinést jim radostné momenty, což se odráží v příběhu spotu a v novém sloganu: ,Chuť plná radosti’,“ popisuje Martina Svobodová, Brand Manager značky Pribináček CZ/SK. 

Nový reklamní spot značky Pribináček

Reklama se zaměřuje jak na klasický Pribináček v kelimku, tak na řadu Piškotík či Kapsík. 

Kreativu vytvořila agentura OAK. Média pro televizní část zajistila na obou trzích agentura Wavemaker, o digitální část se postarala v tuzemsku Attention!Media, na Slovensku Wavemaker. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Wavemaker # Savencia Fromage & Dairy # OAK # Attention!Media # Pribináček # cílová skupina

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.