Pribináček uvede kampaní „Tvarrrohovou“ novinku

Pribináček se chce rozšířit do nových zdravějších kategorií. S novinkou cílí na starší děti na prvním stupni základní školy.

So 3. července 2021 07:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17366/pribinacektvarrrohovy

Fullscreen Sdílet

/media/17366/pribinacektvarrrohovy

Fullscreen Sdílet

Pribináček z portfolia společnosti Savencia F&D přichází na český a slovenský trh s novinkou – Pribináčkem Tvarrrohovým –, kterým se chce značka dostat do nových zdravějších kategorií a následovat trendy produktů, které jsou nutričně vyvážené, obsahují méně cukru a vyšší množství hodnotných látek. 

Novinkou chce Pribináček cílit i na starší děti ve školním věku od 7 do 12 let. Ty má kromě produktu přilákat i obalový design, jenž pracuje s motivem „hor tvarohu“ a inovovanou podobou „postaršeného“ Kocourka Pribináčka. 

Podpora poběží od 5. července v televizi a na internetu. Do vysílání bude nasazen reklamní spot, jenž poběží na kanálech skupiny Prima a Markíza. V online prostředí bude k vidění na YouTube a dalších sociálních sítích. 

Reklamní spot Pribináčka tvarrrohového

Kreativa pochází z dílny agentury OAK. O nákup televizního prostoru se stará Wavemaker, o online média v Česku Attention!Media, na Slovensku Wavemaker. 

Pribináček Tvarrrohový je již nyní v nabídce ve vanilkové a borůvkové příchuti, a to ve vybraných pobočkách řetězců Kaufland, Tesco, Globus, Coop, prodejnách tradičního trhu nebo na e-shopech Rohlík, Košík a iTesco.

-stk-

# reklama # kampaň # novinka # Wavemaker # Savencia Fromage & Dairy # OAK # Attention!Media # Pribináček

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.