Paměť národa ukazuje v nové kampani osamělý život hrdinů

Centrum pomoci Paměti národa nyní komunikuje kampaní. Ukazuje výpovědi dětí a jejich představ o životě hrdinů, když zestárnou.

Po 1. února 2021 11:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15606/postbellum_centrumpomoci

Fullscreen Sdílet

/media/15606/postbellum_centrumpomoci

Fullscreen Sdílet

Centrum pomoci Paměti národa, které vzniklo v březnu minulého roku, spustilo svou první kampaň. Emotivní spot, za kterým stojí kreativní agentura One of A Kind neboli OAK založená před rokem Terezou Svěrákovou a Tomášem Dvořákem, apeluje na pomoc našim hrdinům, a to nejen v době pandemie. Dobrovolníci Centra pomoci zajišťují pamětníkům nákupy potravin či jiného zboží, vyzvednutí léků či pomoc se zprostředkováním lékařské či psychologické pomoci. 

Myšlenka spotu je postavena na autentických výpovědích dětí, které vyprávějí, jak by podle nich měli žít hrdinové, když zestárnou. Jejich představa však kontrastuje s realitou života válečných veteránů, politických vězňů, disidentů.

„Řada pamětníků je osamělá, což umocňuje současná izolace způsobená zdravotními opatřeními. Bojí se vycházet z bytu, neumějí si nakoupit na internetu, ztrácejí kontakt s okolím. Proto jsme také vybrali návrh spotu, který vše ve zkratce vypráví dětskýma očima a originálním způsobem,“ popisuje Jan Polouček, provozní ředitel Post Bellum a Centra pomoci.

Video bylo zatím nasazeno online, brzy bude spot k vidění v televizi. Produkce se ujala společnost Bistro films, režie Marek Partyš.

-stk- 

# Bistro Films # Marek Partyš # OAK # Post Bellum # Paměť národa # Centrum pomoci # Tereza Svěráková # Tomáš Dvořák

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.