Bageterie Boulevard uvádí bagetu Hladový umělec

Bageterie Boulevard reaguje novinkou v nabídce na výrok Miloše Zemana. Výtěžek z prodeje bagety Hladový umělec věnuje kulturním institucím.

Čt 22. října 2020 16:30 2 min Sdílet

# Reklama # Aktuality

/media/14491/bb_hladovy-umelec_vizual

Fullscreen Sdílet

/media/14492/bb_hladovy-umelec_vizual-2-kopie

Fullscreen Sdílet

Slova prezidenta republiky o tom, že umělci tvoří nejlepší díla, pokud jsou hladoví, obletěla celou republiku. V reakci na toto prohlášení uvádí Bageterie Boulevard bagetu Hladový umělec. Deset korun z prodeje každé této bagety řetězec věnuje divadlům, se kterými dlouhodobě spolupracuje.

Samotná bageta, která se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer, stojí 59 korun a je dostupná na všech 45 pobočkách Bageterie Boulevard v ČR. Zakoupit ji lze na jakékoli pobočce přes výdejové okénko nebo prostřednictvím rozvozové služby bbdomu.cz.

„Slovy naší kampaně: Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí, komentuje Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

„Tato akce má za účel pomoci divadlům, která, na rozdíl od nás, nemohou pokračovat v provozu alespoň přes prodejní okénko. Proto jsme se rozhodli rychle zavést novou limitovanou edici bagety a touto formou alespoň trochu pomoci české kulturní scéně, o které si, na rozdíl od jiných, myslíme, že si pomoc zasluhuje,“ dodává Hájková. 

Celá kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. 

-stk-

# kampaň # Bageterie Boulevard # Miloš Zeman # bageta # OAK

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.