O sociální sítě řetězce Tesco se stará nově Socialpark

Tesco si ve výběrovém řízení na komunikaci na sociálních sítích vybralo agenturu Socialpark. 

So 14. září 2024 07:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19443/tesco_prodejna_košk

Fullscreen Sdílet

/media/19443/tesco_prodejna_košk

Fullscreen Sdílet

Tesco si v tendru na zajištění celkové komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery volí agenturu Socialpark. Ta již s obchodním řetězcem spolupracovala během Mistrovství světa v hokeji. 

Součástí dohody je správa instagramového a facebookového profilu Tesco včetně kompletní produkce fotek i videí a community managementu. Socialpark se stará rovněž o výběr influencerů a spolupráci s nimi. Mezi novými jmény je například Iveta Fabešová, Petr Leitgeb nebo Chili Ta

„Začali jsme s projektem, který zvedl ze sedaček hokejové fanoušky a byl pro Tesco premiérou v pozici sponzora mistrovství světa. Pro nás to znamenalo měsíc intenzivní, ale krásné práce,” popisuje Petr Král, jeden ze zakladatelů Sociaparku

Úkolem Socialparku je především zajišťovat pro Tesco původní obsah, který je aktuální a revevantní pro jejich zákazníky, a to od konceptu, přes fotky a videa až k péči o zákazníky na sítích. Zároveň by měl být nový content pro zákazníky zábavný, nápomocný a informativní. 

-stk- 

# sociální sítě # Tesco # agentura # komunikace # tendr # influencer marketing # výběrové řízení # Socialpark

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.