Labubu: Fenomén, který si z Asie podmanil trh i sociální sítě
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Agentura Surikata rozšiřuje portfolio svých klientů, nově se mezi ně
řadí Whirlpool, Ploom, BYD, AutoWallis a TKC Group.
Správu sociálních sítích značky Mitsubishi v Česku a na Slovensku bude
mít na starosti agentura Fairy Tailors.
Divize Brand Experience společnosti FLO nově pracuje pro Jet Investment,
investiční společnost Igora Faita.
Jak být relevantní v digitálním světě, kde už nestačí jen kvalitní
produkt? Klíčem jsou data, autenticita, důsledná práce s komunitou a
odvaha přizpůsobit se novým technologiím, zaznělo na konferenci
Content First.
Obsah přímo na míru svým potřebám vyhledává na sociálních sítích
generace Z, vyplývá to z nového průzkumu společnosti Meta.
Společnost LG si pro sociální sítě a PR na českém a slovenském trhu
vybrala agenturu WOO.