Na trh vstupuje nová značka cereální tyčinky Joya

Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s „nejnudnější poradou na světě". 

Čt 23. května 2024 09:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/xqtjluih/joya

Fullscreen Sdílet

/media/xqtjluih/joya

Fullscreen Sdílet

Na český trh přichází nová značka cereální tyčinky Joya, za níž stojí společnost Úsovsko Food. Uvádí čtyři varianty: jablko & skořice, čokoláda & kokos, meruňka nebo malina. Její launch podporuje od 20. května reklamní kampaň, pod kterou je podepsána agentura Zaraguza

Značka je o radosti, která „vytáhne z každé nudy, ve které se během dne ocitnete“. Kampaň, jež běží v televizi, outdooru a na sociálních sítích včetně TikToku, se odehrává „uprostřed nejnudnější porady na světě“, odkud se hlavní hrdinka přenese díky tyčince Joya na místo, kde se cítí šťastně. 

„Věříme, že Joya díky netradičnímu spotu a výraznému designu vynikne mezi ostatními tyčinkami a zákazníci po ní s radostí sáhnou." dodává brand manager značky Joya Slavomír Svoboda.

Zdroj: Zaraguza CZ

Zdroj: Zaraguza CZ

Agentura Zaraguza stojí za budováním značky, od názvu přes design až po komunikaci. Produkci měla na starosti společnost Creative Embassy, režie se ujal Luboš Vacke.

-stk-  

# reklama # kampaň # Zaraguza # novinka # launch # Creative Embassy # Luboš Vacke # Joya # cereální tyčinka # Úsovsko Food

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.