Yummy: Česko jsme si vybrali z důvodu silné e-commerce
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na
úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas
Mäkilä.
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na
úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas
Mäkilä.
Značka v oblasti péče o tělo, bytových vůní i svíček Bath & Body
Works přichází na český trh. Příští rok plánuje i kamenné
prodejny.
Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s
„nejnudnější poradou na světě".
Výrobce Sunaru, společnost Hero, uvádí novou značku Goodies v segmentu
svačinek pro předškoláky.
Vstup luxusní značky vlasové kosmetiky Pureology uvedla kampaň ve
spolupráci s influencery.
Od čtvrtečního poledne bude textová sociální síť Threads oficiálně
dostupná i v zemích Evropské unie. Od letního spuštění v USA prošla
řadou vylepšení.
Dvoufázovou komunikační kampaň využila značka Doritos při vstupu na
český trh.
Popeyes chce být v komunikaci otevřený, naslouchat fanouškům a zapojovat
je do vylepšování značky, říká marketér Jakub Aleksandrowicz.