Na European Excellence Awards má MSL čtyři shortlisty

Česká agentura MSL se dostala do finále na evropské soutěži European Excellence Awards.

Čt 11. listopadu 2021 16:05 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/15172/eea

Fullscreen Sdílet

/media/15172/eea

Fullscreen Sdílet

Evropská soutěž European Excellence Awards, oceňující PR počiny roku, zveřejnila svůj shortlist. Češi mají ve finále čtyři želízka v ohni, přičemž všechny drží agentura MSL. Tři nominace získala za PR k projektu NFT Maestropiece, který připravila ve spolupráci s autorem konceptu agenturou Follow Bubble a slovenskou Seesame pro McDonald’s, čtvrtou za projekt k uvedení chytrých hodinek značky Huawei. 

S kampaní NFT Maestropiece, v níž se McDonald’s spojil s Tomášem Břínkem, stojícím za profilem TMBK a společně vydražili jeho NFT dílo v digitální aukci, se zmíněné agentury probojovaly do finále v kategoriích Food & Beverages, Disruptive Communications a regionální Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia. V poslední zmíněné se na shortlist dostala i kampaň pro společnost Huawei Technologies.

Přehled všech nominací je ke zhlédnutí zde. Vyhlášení vítězů proběhne 10. prosince 2021.

-stk- 

# soutěž # prime-time # komunikace # McDonald's # shortlist # MSL # Huawei # nominace # European Excellence Awards # Follow Bubble # Seesame # EEA

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.