McDonald’s uvádí novinku s Grimace, vyráží s ní na cesty
McDonald’s přidává do letní nabídky Grimace Shake, inspirovaný
stejnojmennou postavou. S ní také vyráží v létě na cestu po obchodních
centrech.
McDonald’s přidává do letní nabídky Grimace Shake, inspirovaný
stejnojmennou postavou. S ní také vyráží v létě na cestu po obchodních
centrech.
Film Lajky, hejty, kuřecí, který vznikl jako součást kampaně na McCrispy,
zhlédlo přes dva miliony diváků.
Kampaní s krátkým filmem „Lajky, hejty, kuřecí“ uvádí
McDonald’s svou novou stálici v menu.
Venkovní reklama v posledních letech experimentuje se všemi smysly. Lidé se
na ně nemusí už jen dívat, ale mohou je cítit nebo se jich i dotknout.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Téměř sedm milionů korun věnovali koupí ručiček zákazníci
McDonald’s nadačnímu fondu Dům Ronalda McDonalda.
Kancelářský a obchodní komplex v centru Prahy se mění na Karlák Shopping
Square.
Kromě burgerů se McDonald’s zaměří v letošním roce také na kuřecí
nabídku a kávu. Zároveň chce v tuzemsku zrychlit svou expanzi.
V letošním ročníku soutěže European Excellence Awards získaly ceny
agentury MSL a Leo Burnett za kampaň pro McDonald’s a počin Britského
velvyslanectví v Praze.