McDonald’s kampaní se žlutými míči podporuje Sýrovou sezónu
McDonald’s vrací limitovanou edici Sýrová sezóna, podporuje ji
kampaní se žlutými skákacími míči.
McDonald’s vrací limitovanou edici Sýrová sezóna, podporuje ji
kampaní se žlutými skákacími míči.
Dalšími mladými vítězi v soutěži Young Lions CZ se stává dvojice
Matěj Vincourek a Anna Kruchňová z Follow Bubble, která uspěla
v printové kategorii.
V rámci své Sýrové sezóny vytváří McDonald's pomocí AI obrazce
„sýrového štěstí“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
McDonald’s představuje ve spolupráci s kapelou Mirai první český
Famous order.
Evropská soutěž Sabre Awards, oceňující nejlepší PR projekty uplynulého
roku, zveřejnila shortlist.
McDonald’s představuje novou kampaní vylepšené procesy v přípravě
hovězích burgerů.
Česká agentura MSL se dostala do finále na evropské soutěži European
Excellence Awards.
Český McDonald’s začal na sociálních sítích využívat gify. Počet
jejich zhlédnutí přesáhl hranici miliardy.