Milka chce konkurovat Nutelle, uvádí vlastní pomazánku

Milka uvádí na český trh vlastní lískooříškovou pomazánku. Stejně jako Nutella cílí na příležitost snídaní.

/media/17061/milka_pomazanka

Fullscreen Sdílet

/media/17061/milka_pomazanka

Fullscreen Sdílet

Značka čokolád Milka, z portfolia společnosti Mondelēz, přináší na tuzemský trh novinkou v segmentu pomazánek. V 350gramovém balení nabídne pomazánku z lískových oříšků, kakaa a slunečnicového oleje. Stejně jako konkurenční Nutella, jež spadá pod Ferrero, bude cílit na stravovací příležitost při snídani. 

„Po úspěchu na německém a rakouském trhu přicházíme s tímto produktem před české spotřebitele,“ říká Lenka Čermáková, manažerka marketingu značky Milka.

Novinka je momentálně uváděna do širší obchodní sítě včetně vybraných e-shopů. V průběhu letních měsíců se jí dostane marketingové podpory. „Zaměříme se na obchody, chystáme televizní spoty a digitální komunikaci,“ dodává Jiří Šebek, Corporate & Government Affairs manažer společnosti Mondelēz. 

-stk- 

# novinka # launch # Nutella # Milka # Mondelēz International # pomazánka # snídaně # stravovací příležitost

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.