Metro má kampaň, zdůrazňuje nejvyšší čtenost v Praze

Aktuální kampaň deníku Metro, která probíhá především v outdooru, zdůrazňuje, že Metro je nejčtenějším pražským deníkem.

/media/23759/metro_kampan

Fullscreen Sdílet

/media/23759/metro_kampan

Fullscreen Sdílet

Deník Metro (Mafra) spustil v minulém týdnu v hlavním městě svoji kampaň, která zdůrazňuje pozici deníku jako nejčtěnšjího v Praze a okolí. Kampaň probíhá především v rámci prostor hromadné dopravy, kde se čtenáři s Metrem denně potkávají.   

Kampaň poběží až do konce února, zahrnuje vizuály přímo v metru nebo jeho blízkosti, formáty CLV, rámeček  u eskalátorů, rámeček ve vagonu, rámeček ve vagonu nad sedačkami.

V týdnu od 13. února bude jako součást kampaně spuštěna soutěž o voucher na dvě zpáteční letenky Smartwings do Málagy. Probíhat bude po dobu tří dnů a čtenáři budou potřebovat všechna tři vydání, aby si složili soutěžní otázku.  

Metro je podle národního výzkumu čtenosti Media projektu s 214 tis. čtenářů nejčtenějším deníkem v Praze a okolí, jeho celostátní čtenost dosahuje 343 tis. čtenářů.

-mav-

# reklama # soutěž # deník # Metro # PR # CLV # Mafra # čtenost # Praha

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.