Prodeje deníků: Neztrácela jedině MF Dnes, pomohly Lidovky
Jediným deníkem, který v pololetí nepocítil pokles prodaného nákladu, se
stala MF Dnes. Těžila z přesunu části předplatného od čtenářů
Lidových novin.
Jediným deníkem, který v pololetí nepocítil pokles prodaného nákladu, se
stala MF Dnes. Těžila z přesunu části předplatného od čtenářů
Lidových novin.
Mohli jsme se v kampani pochválit, ale neděláme to, protože deník Právo
píše věci tak, jak jsou. To je hlavní sdělení kampaně deníku Právo
s tvářemi redaktorů, která provází přechod na nový formát a grafiku.
Ke změně grafiky přistupuje Právo po dlouhých letech, dosud se opíral
o konzervativní přístup a vizuální změny zaváděl jen minimálně.
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a
v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum
čtenosti Media projekt.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro
a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze
deníku Metro.
Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn
oproti předchozímu roku.
Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je
o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než
v roce 2023.