Plochy euroAWK navýšily dvouciferně počet reklamních kontaktů
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou spolu s brandovým polepem
metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně
stojících reklamních ploch.
Akvizicí společnosti City-Tools získává euroAWK do svého portfolia
700 reklamních ploch typu CLV.
Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze
skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.
Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město
provozovat společnost Bigboard.
Čedok na podporu last minute zájezdů využívá CLV v pražském metru,
vizuály jsou zasazeny vždy do prostředí konkrétní stanice.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru
aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.