McDonald’s láká kampaní s labutí na vylepšené burgery

McDonald’s před­stavuje novou kampaní vylepšené procesy v přípravě hovězích burgerů.

Út 1. února 2022 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19755/mcdonalds_ooh_2022

Fullscreen Sdílet

/media/19752/mcdonalds_ooh

Fullscreen Sdílet

Společnost McDonald’s odstartovala novou kampaň, v níž představuje vylepšené procesy v přípravě hovězích burgerů. K vidění je od 25. ledna v televizi, outdooru a na internetu na českém i slovenském trhu. Součástí jsou i PR aktivity. 

V hlavní roli nového půlminutového reklamního spotu účinkuje zvídavá labuť toužící poznat, jaké změny s burgerem Big Mac proběhly. „Věříme, že díky originálnímu příběhu a výrazné hudbě složené přímo pro tento spot, přitáhneme daleko větší pozornost široké veřejnosti, než kdybychom komunikovali čistě produktově. Naším cílem je vzbudit zájem lidí, především našich příležitostných hostů, a dát jim důvod přijít naše vylepšené produkty vyzkoušet a sami se přesvědčit, že jsou opravdu chutnější a šťavnatější, než si třeba pamatují z poslední návštěvy,“ říká marketingový ředitel společnosti McDonald’s Martin Troup. 

Během kampaně mohou zákazníci McDonald’s také ochutnat produktovou novinku Triple Cheeseburger exkluzivně uvedenou v aplikaci McDonald’s.

Kreativa pochází z dílny agentury DDB. Režie se ujalo duo Wolfberg. O komunikaci na sociálních sítích se stará agentura Follow Bubble, PR komunikaci řídí společnost MSL a nákup médií zajišťuje agentura OMD.

-stk- 

# reklama # kampaň # McDonald's # DDB # OMD # MSL # Wolfberg # Follow Bubble

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.