KB v kampani s příšerami podporuje kyberbezpečnost
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Tatratea spouští reklamní kampaň, s níž chce oslovit nové spotřebitele
i zahraniční trhy.
Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů.
„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve
své první celoplošné kampani.
V nové kampani se Česká spořitelna zaměřuje na zlepšování finančního
zdraví. Poprvé používá adresabilní videa.
Becherovka spouští novou kampaň s názvem Originál Bitter 1807. Hlavní
roli v ní hraje ikonická láhev.
McDonald’s představuje novou kampaní vylepšené procesy v přípravě
hovězích burgerů.
Nová kampaň Národního muzea zpochybňuje přesvědčení, že v minulosti
„bejvávalo dobře“.