McDonald’s cílí kampaní na milovníky kávy a pohodlí

McDonald’s od června nasadil novou kampaň na McCafé. Oslovit s ní chce milovníky kávy i ty, co hledají pohodlné řešení.

Čt 17. června 2021 11:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17218/mccafe_slider

Fullscreen Sdílet

/media/17216/mccafe_1

Fullscreen Sdílet

Řetězec rychlého občerstvení McDonald’s odstartoval začátkem června novou kampaň na podporu kavárenského konceptu McCafé. Poběží na českém a slovenském trhu až do konce srpna v outdooru, rádiu, na internetu a sociálních sítích a také v místě prodeje. 

Kampaň cílí na milovníky kávy a ty, kteří pro své kávové potřeby vyhledávají pohodlné řešení. „Cílem kampaně je představit McCafé jako ,Dobrou kávu. Jednoduše', což je slogan kampaně. McCafé přináší svým zákazníkům komfort v podobě jejich oblíbené kávy nyní dostupné na všech našich restauracích a prodejních kanálech restaurací McDonald’s, tedy nejen McCafé koutek, ale i hlavní pult, McDrive nebo McDelivery,“ popisuje na dotaz MediaGuru ředitel marketingu společnosti Martin Troup. 

Pod kreativou je podepsána DDB. Sociální média spravuje agentura Follow Bubble. O mediální nákup se stará OMD. 

-stk- 

# reklama # kampaň # McDonald's # DDB # OMD # káva # Follow Bubble # McCafé

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.