# Aktuality # Marketing # Retail
Dubajský hit nabídne ve formě malého koblihu i McCafé
McDonald’s se svým kavárenským konceptem McCafé nastupuje na vlnu
dubajské čokolády. Uvádí limitovanou edici malého koblihu.
# Aktuality # Marketing # Retail
McDonald’s se svým kavárenským konceptem McCafé nastupuje na vlnu
dubajské čokolády. Uvádí limitovanou edici malého koblihu.
Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje
McDonald’s svůj kavárenský koncept.
Dne 20. března 1992 byla ve Vodičkově ulici otevřena první česká
pobočka řetězce McDonald’s.
V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila
její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku.
V prodeji je od 1. října.
McDonald’s od června nasadil novou kampaň na McCafé. Oslovit s ní chce
milovníky kávy i ty, co hledají pohodlné řešení.