Pandemie přeje virtuálním zážitkům či nákupům z livestreamu
Současná koronavirová krize urychlí nástup některých z trendů, mimo
jiné nákupů z livestreamu, virtuálních společníků nebo A-commerce.
Současná koronavirová krize urychlí nástup některých z trendů, mimo
jiné nákupů z livestreamu, virtuálních společníků nebo A-commerce.
Virtuální eventy, například konference či živé přenosy ze studia,
pořádá v době nouzového stavu firma AV Media.
# Aktuality # Marketing # Retail
Český trh je pro novinku Jack Daniel’s Tennessee Apple po USA první na
světě. Novinku podpoří marketingová kampaň.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu J&T Banky nastupuje od dubna Karolina Šrámková.
Zástupci českého byznysu diskutovali na onlinové konferenci o dopadech
pandemie na odvětví i celou společnost.
S novinkou Amundsen Deep Blue chce značka vyjít vstříc spotřebitelům
prémiovějšího alkoholu.
Nobilis Tilia vyrábí své oleje a bio kosmetiku již více než 25 let. Loni
spustila nový e-shop a uvažuje o prodejně i na jiných místech než
v domovské Vlčí Hoře.
Automobilka Toyota vytvořila kvůli uzavření showroomů virtuální
alternativu.
Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi či Coca-Cola ve své komunikaci vyzývají
k dodržování potřebných vzdáleností. Za tímto účelem upravují
svá loga.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Pepsi na českém trhu rozšiřuje své portfolio ochucených variant.
K limetce a višni přidává mango.