• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

St 15. října 2025 15:30 4 min

Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.

/media/7532/linkedin_shutterstock

# Marketing # Data

Ani největší firmy neumějí potenciál svých lidí na LinkedInu využít

Ne 12. října 2025 08:15 5 min

Na LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých firem, ukazuje studie agentury Adison. 

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Data # Retail

Češi si oblíbili online sledování objednávek

Pá 10. října 2025 06:55 3 min

Digitální inovace vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, za nejužitečnější považují možnost online sledování své objednávky. 

/media/ibtesvst/m-kyrikidi-kantar

# Data # Marketing

Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele

Čt 9. října 2025 07:40 12 min

Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.

/media/xt0h5imn/zbozi_reklama_freepik

# Reklama # Data

Jak Češi vnímají reklamu? Klíčová je pro ně relevance

Út 7. října 2025 12:05 9 min

Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.

/media/9292/instagram_influencer_shutterstock

# Marketing # Data

Influencer marketing na českém IG se odhaduje na 3,5 mld. Kč

Pá 3. října 2025 07:10 2 min

Podle studie Lafluence Agency by měla hodnota českého trhu influencer marketingu na Instagramu dosahovat 3,5 miliardy korun. 

/media/cstc5o1y/brand-management-2025

# Marketing # Data

Firmy chtějí od marketingu víc než kampaně, ukázal výzkum

Čt 2. října 2025 07:50 3 min

Marketingoví ředitelé jsou často spoluodpovědní za růst firem. Třetina dotazovaných je považuje za klíčové hráče. Měl by se proto více zaměřit na růstové strategie, ukázal výzkum Confess Research prezentovaný na Brand Management.

/media/jm4jse2f/esomar_day-2

# Data

Výzkumníci řeší, jak i díky AI ochránit průzkumy před falešnými daty

Út 30. září 2025 15:25 3 min

AI pomáhá zvyšovat kvalitu dat, ale zároveň otevírá prostor pro nové typy podvodů. Rizika i příležitosti byly diskutovaným tématem kongresu Esomar v Praze.

/media/v2zkhkce/esomar2025_0027

# Data

Esomar: Překonejte nejistotu a sledujte svět očima druhých

Út 30. září 2025 07:00 4 min

V Praze probíhá letošní ročník výzkumného kongresu Esomar. V úvodu prvního dne padaly výzvy k odvaze přijímat změny, využívat „technologie s lidskostí" a společně hledat cestu k inovacím v rychle se měnícím světě.

/media/dbejvhv1/skolni-pomucky_papirnictvi_pixabay

# Aktuality # Reklama # Data

Ve školních potřebách nejvíce inzeroval Pilot

Pá 26. září 2025 12:25 1 min

K nejsilnějším inzerentům v segmentu školních a kancelářských potřeb patřily značky Pilot, Pentel a Centropen. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.