Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max
Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem
téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje
aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.
Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem
téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje
aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.
Na LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých
firem, ukazuje studie agentury Adison.
Digitální inovace vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, za
nejužitečnější považují možnost online sledování své objednávky.
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept
nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná
data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že
v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje,
že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
Podle studie Lafluence Agency by měla hodnota českého trhu influencer
marketingu na Instagramu dosahovat 3,5 miliardy korun.
Marketingoví ředitelé jsou často spoluodpovědní za růst firem. Třetina
dotazovaných je považuje za klíčové hráče. Měl by se proto více
zaměřit na růstové strategie, ukázal výzkum Confess Research prezentovaný
na Brand Management.
AI pomáhá zvyšovat kvalitu dat, ale zároveň otevírá prostor pro nové
typy podvodů. Rizika i příležitosti byly diskutovaným tématem kongresu
Esomar v Praze.
V Praze probíhá letošní ročník výzkumného kongresu Esomar. V úvodu
prvního dne padaly výzvy k odvaze přijímat změny, využívat
„technologie s lidskostí" a společně hledat cestu k inovacím v rychle
se měnícím světě.
K nejsilnějším inzerentům v segmentu školních a kancelářských potřeb
patřily značky Pilot, Pentel a Centropen.