Jack Daniel’s v Česku uvádí jablečnou novinku

Český trh je pro novinku Jack Daniel’s Tennessee Apple po USA první na světě. Novinku podpoří marketingová kampaň.

/media/12410/jackdaniels_apple_slider

Fullscreen Sdílet

/media/12411/jackdaniels_kv_jablko

Fullscreen Sdílet

Značka americké whiskey Jack Daniel’s na český trhu uvádí jablečnou novinku. Po USA je Česká republika první zemí, kde je Jack Daniel’s Tennessee Apple k dostání, až po ní následuje Německo, Velká Británie a Francie. 

Novinka je dostupná v řetězcích Tesco, Globus, Albert, Billa a Makro. Podle Tomáše Ptáčka, marketingového manažera společnosti Brown-Forman, jež má značku ve svém portfoliu, cílí na „všechny milovníky ochucené whiskey a vůbec kvalitního alkoholu starší 18 let“. 

Jablečnou variantu již nyní podporuje teasingová fáze kampaně v outdooru a digitálu, kde je akcentován symbol černého jablko. Následovat bude kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje. „Až nařízení vlády dovolí, chystáme se vtrhnout do barů, restaurací, hospod a vyrazit s Jack Daniel's truckem na roadshow po republice,“ dodává Tomáš Ptáček s tím, že novinka se má nejlépe servírovat čistá s kostkou ledu. 

/media/12409/jackdaniels_apple_kv

Fullscreen Sdílet

-stk-

# reklama # kampaň # novinka # Jack Daniel's # Jack Daniel's Tennessee Apple # Brown-Forman

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.