Slovenská skupina Joj ukončí volné vysílání svých TV stanic
Skupina Joj ukončí k 1. lednu 2026 volné vysílání svých stanic.
Diváci je nadále najdou na jiných platformách.
Skupina Joj ukončí k 1. lednu 2026 volné vysílání svých stanic.
Diváci je nadále najdou na jiných platformách.
Klientem večera se stal Slovak Telekom a agenturou MUW Saatchi & Saatchi.
Přinášíme výsledky slovenské reklamní soutěže Zlatý klinec 2025.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Uvedené opatření podle PMÚ ovlivnilo možnosti diváků při sledování
televizních stanic s největším podílem na trhu.
Přinášíme přehled mediálních agentur na Slovensku, vývoj jejich tržeb,
zisků a další změny za poslední rok.
Největší zásah mezi rádiovými skupinami na Slovensku drží Bauer Media
Group. Vyplývá to z výsledků poslechovosti slovenských rádií za první
pololetí 2025.
Nejnavštěvovanějším slovenským webem zůstávají Aktuality.sk před
Pluska.sk, z provozovatelů má nejsinější postavení Ringier.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Sazka rozšiřuje platformu reLosy o designový skateboard vyrobený ze
stíracích losů. Spolupracovali na něm Habanec s Cimalou.
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Kanál Prima Krimi SK, který své vysílání odstartuje 1. září
v odpoledních hodinách, sází na jeden z divácky nejoblíbenějších
žánrů televizní tvorby.
# Aktuality # Tisk # Udržitelnost
Česká unie vydavatelů podporuje mezinárodní kampaň organizace Two Sides,
jejímž cílem je omezit používání zavádějících ekologických tvrzení
o papíru a tištěných médiích.