Marketing J&T Banky povede Karolina Šrámková

Do čela marketingu J&T Banky nastupuje od dubna Karolina Šrámková.

/media/12413/karolina-sramkova_jtbanka

Fullscreen Sdílet

/media/12413/karolina-sramkova_jtbanka

Fullscreen Sdílet

Marketingové oddělení J&T Banky od dubna vede Karolina Šrámková. Na novou pozici, kde vystřídala Martina Hoška, přichází s téměř 20 lety zkušeností z marketingu a 12 lety z bankovnictví. Její hlavní úlohou bude navázat na dlouhodobé budování pozice značky J&T Banky na trhu a ve spolupráci s obchodem zlepšovat celkovou zákaznickou zkušenost ve stále více digitálním světě.

Karolina Šámková přichází do firmy z Německa, kde rok a půl zodpovídala v nadnárodní společnosti Rehau za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi. Zkušenosti má také z GE Money Bank (dnes Moneta Money Bank) či Air Bank, pracovala v korporacích i start-upech s orientací na B2B i B2C sektor.

Vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně a Copenhagen Business School.   

-stk-

# personálie # lidé # J&T Bank # Karolina Šrámková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.