Toyota v Česku otevírá virtuální showroom

Automobilka Toyota vytvořila kvůli uzavření showroomů virtuální alternativu.

Čt 2. dubna 2020 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/12366/toyota_showroom

Fullscreen Sdílet

/media/12366/toyota_showroom

Fullscreen Sdílet

V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota prezentovat své vozy online prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem.

„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR,“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Virtuální showroom funguje na homepage www.toyota.cz nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.

Na podporu nového způsobu prezentace spouští digitální informační kampaň.

-stk-

# koronavirus # automotive # Toyota # showroom # virtuální showroom

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.