Levi’s volí na PR a influencer marketing Friendly Friends

Levi’s si na komunikaci na českém a slovenském trhu vybrala agenturu Friendly Friends.

Čt 7. října 2021 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/18470/levis_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/18470/levis_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Značka Levi’s si pro zajištění PR a influencer marketingu v České republice a na Slovensku vybrala agenturu Friendly Friends. S ní již téměř rok spolupracuje v oblasti sociálních médií a podpory věrnostního programu Levi’s 247. 

Levi’s bude také k dispozici v agenturním showroomu, a zařazuje se tak do portfolia agentury, která působí především v oblasti lifestyle a fashion značek. Friendly Friends dlouhodobě pracují pro společnost Zalando či pro značky Converse, Dr. Martens, John Reed Fitness a několik lokálních módních designérů. Agentura zajišťuje pro své klienty influencer marketing, PR, tvorbu eventů a nákup mediálního prostoru. 

„Získání značky Levi’s do našeho portfolia bylo určitě splněným snem. Rozšíření práce i v oblasti PR a showroomu chápeme jako přirozenou cestu pro nás i pro klienta," říká Jan Janda, co-CEO agentury Friendly Friends. 

-stk- 

# fashion # móda # sociální sítě # agentura # komunikace # PR # influencer marketing # výběrové řízení # Levi's # Friendly Friends

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.