Levi’s v poslední kampani s Beyoncé představí kovboje
Levi’s představuje poslední fázi své kampaně Reiimagine, na níž
spolupracuje s Beyoncé.
Levi’s představuje poslední fázi své kampaně Reiimagine, na níž
spolupracuje s Beyoncé.
V nové kampani s názvem „Potkejme se v parku“ představuje
Levi’s kolekci Pride 2025.
V pořadí třetí spot představila značka Levi’s ve spolupráci
s Beyoncé. Odehrává se v americké restauraci, tzv. dineru.
V dalším části společného projektu Reiimagine se Levi’s s Beyoncé
přesouvají do kulečníkové haly.
V nové kampani se spojuje Levi’s se zpěvačkou Beyoncé, která nedávno
vydala song Levii’s Jeans.
Značka Levi’s si letos kampaní s názvem The Greatest Story Ever Worn
připomíná 150 let svých džínů 501.
Levi’s si na komunikaci na českém a slovenském trhu vybrala agenturu
Friendly Friends.