„Koukej na ty slevy," zpívá v nové kampani Penny Michal David

Penny spouští novou reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je komunikace nízkých cen. Tváří je opět Michal David.

Čt 15. září 2022 13:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22275/penny_michal_david_diskont_tp30049

Fullscreen Sdílet

/media/22275/penny_michal_david_diskont_tp30049

Fullscreen Sdílet

Penny spouští novou reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je komunikace nízkých cen. Tváří kampaně je stejně jako letos na jaře Michal David. Ústřední melodii spotu tvoří hit Decibely lásky z roku 1986 v nové úpravě a s novým textem. „Koukej na ty slevy, to je pohoda," zní upravený refrén.

Novou reklamní kampaní Penny nepřímo navazuje na spot z jara letošního roku, kterým řetězec komunikoval své pětadvacáté výročí působení na českém trhu a v němž si Michal David zahrál mimo jiné role pokladního, ostrahy nebo zákazníka na prodejně. Nový 30sekundový spot Moderní diskont se natáčel v noci na 30. srpna na prodejně v Praze Uhříněvsi. „První spot s Michalem Davidem se zařadil mezi nejúspěšnější české reklamy posledních let. Jen na YouTube vidělo spot do dnešního dne více než 1,3 milionu uživatelů a inspiroval také naší konkurenci. Proto jsme se i v další komunikační kampani rozhodli využít spojení se známým českým hitmakerem,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny a pokračuje: „V nové kampani chceme zákazníkům ukázat, že Penny je moderní diskont, tedy že nabízíme kvalitní produkty za nejvýhodnější ceny na trhu. Spojení s Michalem Davidem přímo vybízelo ke slovní hříčce se slovy disko a diskont,“ dodává.

Zdroj: Penny

Nová kampaň Penny je připravena pro TV, on-line a sociální média. Na sociálních sítích odstartovala ve neděli 11. září. Televizní diváci ji poprvé uvidí ve čtvrtek 15. září, a to zejména na televizních kanálech skupiny Nova, Prima a TV Barrandov.

-mav-

# retail # reklama # promoce # sleva # diskont # Penny # Michal David

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.