Albert se v nové kampani spojuje se značkou Niceboy
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Telly přichází v letní kampani s letní nabídkou: tři měsíce velkého
balíčku za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma.
Billa v rámci svého partnerského programu přináší nové slevy
u Samsungu, Philipsu, Baaglu, Under Armour, Alensa optik či RF hobby.
# Retail # Marketing # Aktuality
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
SkyShowtime uvádí akční nabídku v podobě 40% slevy na předplatné
Standard a Prémiový plán, a to na 12 měsíců pro nové a vracející se
zákazníky.
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní
klub Premium.