Česká spořitelna přidá k reklamnímu spotu dobré zprávy
Česká spořitelna spouští novou kampaň „Společně to zvládneme“.
Svůj reklamní prostor věnuje dobrým zprávám.
Česká spořitelna spouští novou kampaň „Společně to zvládneme“.
Svůj reklamní prostor věnuje dobrým zprávám.
Raiffeinsebank upravila svůj televizní spot, v němž připomíná, že
většinu úkonů mohou klienti řešit přes internet.
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.
Internetový srovnávač Heureka.cz zablokoval přes 50 e-shopů, které
nabízí zboží související s epidemií koronaviru za přemrštěné ceny.
Automobilka Toyota vytvořila kvůli uzavření showroomů virtuální
alternativu.
Během jednoho březnového týdne zaznamenaly videokonferenční aplikace, jako
je Zoom, Teams nebo Houseparty, 62 milionů stáhnutí.
Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi či Coca-Cola ve své komunikaci vyzývají
k dodržování potřebných vzdáleností. Za tímto účelem upravují
svá loga.
Na pomoc restauracím, které musely kvůli pandemii zavřít či omezit svůj
provoz, vznikají mnohé iniciativy.
Innogy nasadila do televize novou kampaň. Její příprava probíhala přes
videokonferenci, spot natočil herec Pavel Šimčík na telefon.
Kofola zareagovala ve svém zamilovaném reklamním spotu na pandemii
koronaviru. Všem postavám, včetně „jelena“, nasadila roušku.