Raiffeisenbank reaguje změnou spotu na zavřené pobočky

Raiffeinsebank upravila svůj televizní spot, v němž připomíná, že většinu úkonů mohou klienti řešit přes internet.

Pá 3. dubna 2020 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12381/rb_2020_pobocky

Fullscreen Sdílet

/media/12381/rb_2020_pobocky

Fullscreen Sdílet

„Chápeme, že peníze teď mohou být větší starostí, než obvykle…,“ tak začíná upravený televizní spot Raiffeisenbank, který je od 1. dubna k vidění na všech stanicích televizní skupiny Nova, na internetu a LCD obrazovkách. Úpravou reklamy reaguje banka na aktuální situaci, kdy klienti nemají možnost řešit své požadavky návštěvou pobočky. 

„Mnoho klientů pracuje z domova, někteří museli na čas přerušit své podnikání. Ty všechny chceme prostřednictvím nového spotu ujistit, že jsme zde pro ně i v této nelehké době a mohou se na nás spolehnout,“ komentuje nový spot Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank, a dodává: „Navíc nemusí nikam chodit. Až 95 procent věcí mohou vyřídit z bezpečí svého domova prostřednictvím mobilů či počítačů.“ 

Kreativní koncept, jenž staví na černobílém emočním spotu s hudebním podkresem cover verze písně A Hard Day’s Night od The Beatles, pochází z dílny agentury DDB.

-stk- 

# reklama # kampaň # koronavirus # DDB # Raiffeisenbank # banka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.