Česká spořitelna přidá k reklamnímu spotu dobré zprávy

Česká spořitelna spouští novou kampaň „Společně to zvládneme“. Svůj reklamní prostor věnuje dobrým zprávám.

Pá 3. dubna 2020 16:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12395/cs

Fullscreen Sdílet

/media/12395/cs

Fullscreen Sdílet

Česká spořitelna reaguje na současnou pandemii koronaviru mimo jiné i novou kampaní „Společně to zvládneme“. Část svého mediálního prostoru věnuje dobrým zprávám. 

„Každá krize je příležitost něco změnit, něco se dozvědět a naučit. Je v ní také potenciál nastartovat nové věci. A o to se s naší novou kampani snažíme,” říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny. 

Kampaň startuje v pátek 3. dubna. Obrazově využívá banka spot, který natočila ke svému 190. výročí, od příštího pátku k němu vždy přidá dobrou zprávu, vzkaz, jak konkrétně Spořitelna pomáhá svým klientům, co společně s nimi vytvořila pro pomoc ostatním.

Reklama bude k vidění na stanicích televizní skupiny Nova. Kreativně se na ní podílela agentura VMLY&R. Režie se ujal Tomáš Mašín.

Kromě této kampaně se Česká spořitelna již dříve zapojila do inicitativy Chráním tebe, které od 20. do 27. března přenechala svůj mediální čas.

-stk-

# reklama # kampaň # koronavirus # roušky # Česká spořitelna # dobré zprávy # Chráním tebe

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.