Klik.cz chce kampaní pomoci s orientací ve změnách

Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se ve změnách v povinném ručení. 

So 12. října 2024 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/on1dffrb/klik-agent-pov

Fullscreen Sdílet

/media/on1dffrb/klik-agent-pov

Fullscreen Sdílet

Srovnávač Klik.cz přichází s novou komunikační kampaní, kterou upozorňuje na aktuální změny v povinném ručení platné od 1. října 2024. Novela zákona vychází z legislativy EU a má sjednotit podmínky s evropskou směrnicí a legislativou v ostatních členských státech.

„Vybrali jsme nejvýraznější změnu, kterou novela přináší, tedy nutnost okamžité platby v okamžiku, kdy řidiči potřebují pojištění hned, a vysvětlujeme, co následuje, když platbu nestihnou v požadovaném časovém limitu provést. Chceme touto osvětou lidem pomoci vyhnout se zbytečným komplikacím na silnici a zároveň jim opět ušetřit čas i peníze,“ přibližuje Petr Princ, brandový manažer Klik.cz.

Tváří kampaně je opět Petr Mikeska, který vystupuje v roli agenta s povolením srovnávat a upozorňuje vždy na jiný možný problém.

Kreativní koncept navrhl interně marketingový tým. Kampaň zahrnuje šest různých sponzorských televizních vzkazů, které poběží na kanálech Prima a Prima Cool, dále rozhlasové spoty na stanicích Blaník a Rock Radio, speciální spoty pro sociální sítě a bannerovou reklamu. Širší komunikaci tématu doplňují PR aktivity, direct mail, blog Klik.cz a speciální microsite

Spoty pro sociální sítě připravovala Michaela Chmelíková, manažerka sociálních sítí Klik.cz, ve spolupráci s duem Bratři v autě. 

-stk- 

# reklama # kampaň # in-house # srovnávač # Klik.cz # Petr Mikeska # povinné ručení # Bratři v autě

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.