Klik.cz chce kampaní pomoci s orientací ve změnách
Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se
ve změnách v povinném ručení.
Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se
ve změnách v povinném ručení.
Nadlinkovou kampaní s trojicí surikat komunikuje online srovnávač
autopojištění Suri.cz své základní hodnoty.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým manažerem značky Suri.cz se stal Jakub Barvínek.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem Ušetřeno.cz se stal Jan Stejskal.
Bauer Media Group a Netrisk Group spojí své online srovnávače ve střední a
východní Evropě. V Čechách budou vlastnit Srovnejto.cz, Klik.cz a
ePojisteni.cz.
Srovnávač finančních produktů Srovnejto.cz nasazuje na podzim nové
reklamní spoty.
Srovnávací portál Heureka, jenž působí na devíti trzích Evropy, chce
všechny své platformy propojit jedním online tržištěm.