Klik.cz chce kampaní pomoci s orientací ve změnách
Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se
ve změnách v povinném ručení.
Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se
ve změnách v povinném ručení.
Na pozici PR manažerky srovnávače Klik.cz nastupuje Vladimíra
Kolaříková.
V nové kampani Klik.cz ukazuje řidiče protestující proti zdražení
povinného ručení. Reklamní spoty mají podobu živého zpravodajského
vstupu.
Bauer Media Group a Netrisk Group spojí své online srovnávače ve střední a
východní Evropě. V Čechách budou vlastnit Srovnejto.cz, Klik.cz a
ePojisteni.cz.
Klik je jako Heureka na poli pojišťoven, a stejně jako jsou na srovnávači
e-shopy rády, tak je tomu i v našem případě, říká marketingový
ředitel firmy Petr Princ.
Online prodejce pojištění přichází s novou vizuální identitou
i kampaní, do které obsazuje „agenta s povolením srovnávat“.