Kinley přináší na trh tři nealkoholické drinky v plechovkách

Kinley představuje ve své letní kampani „Svět je plný chutí“ nealkoholické drinky v plechovkách.

Po 5. července 2021 07:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/17409/kinley_plechovky

Fullscreen Sdílet

/media/17409/kinley_plechovky

Fullscreen Sdílet

Značka Kinley přichází na trh s novinkou v podobě nealkoholických drinků v plechovkách o objemu 330 ml. V designu inspirovaném světovými destinacemi nabídne tři příchutě – Tonic Water, Bitter Rose a Ginger Ale.

„Svět je plný chutí, a ačkoliv si to možná neuvědomujeme, naše vzpomínky jsou s nimi pevně spojeny,“ komentuje Kateřina Třísková, brand manažerka značky Kinley ve společnosti The Coca-Cola Company ČR/SK, a dodává: „Díky novým příchutím našich Kinley limonád se tak během vteřiny opět ocitnete v ulicích Londýna, Buenos Aires či Bangkoku. Nevadí, pokud jste danou destinaci nenavštívili, nové Kinley limonády a k nim doporučené návrhy míchaných drinků vám atmosféru daného města přinesou až k vám domů.“  

Kinley uvedla letos na jaře také svou historicky první televizní reklamu na českém trhu. Nápad určený původně pouze pro Českou republiku a Slovensko nakonec převezmou i další evropské země, kampaň poběží například také v Itálii, Švýcarsku, Rakousku nebo Polsku.  

-stk-

# limonády # Kinley # tonik # The Coca-Cola Company ČR/SK # plechovky # nealkoholické drinky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.