# Aktuality # Marketing # Reklama
Kinley uvádí novinku soutěží o zájezd do Champagne
Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji
kampaní i soutěží o zájezd do Champagne.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji
kampaní i soutěží o zájezd do Champagne.
Kinley rozšiřuje své portfolio o novinku s příchutí citrusu a kapky
kanangy neboli ylang ylang.
Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí. Novou 360° kampaní
chce zákazníkům připomenout, že je důležité myslet i na sebe.
S letní roadshow se Kinley zastaví v Praze, Brně a Bratislavě.
Loni činil nárůst prodejů Kinley Tonic 100 % a rok předtím dokonce
220 %. Díky tomu se značka stala lídrem na trhu, říká Jakub Will Loos,
marketingový ředitel The Coca-Cola Company.
Značka Kinley uvádí na trh nový nápoj Kinley Tonic Zero. Hlavním
ambasadorem této varianty bez cukru je moderátor Libor Bouček.
Značka Kinley ve spolupráci s řetězcem Costa Coffee nabízí Espresso
Tonic. I po skončení limitované edice v kavárně jej nabídne na doma.
V letošním roce začala Kinley výrazně investovat do marketingu. Vyplácí
se jí to prodejně i v posílení povědomí o značce, říká brand
manažerka Kateřina Třísková.