Značka Cans uvádí dvě produktové novinky
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko
a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko
a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.
Krušovice přicházejí na trh s limitovanou fanouškovskou edici plechovek,
kterou tak chce podpořit důležité sportovní události roku.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do
designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého
svého portfolia.
Spoluzakladatel VR hry Beat Saber Jaroslav Beck přináší na trh značku
ochucené perlivé vody bez cukru a sladidel.
Stock Plzeň-Božkov uvádí na trh tři nové předmíchané nápoje
v plechovkách.
# Aktuality # Marketing # Reklama
U příležitosti nadcházející zimní olympiády představuje Pilsner
Urquell zlaté plechovky. Chystá i olympijskou kampaň.
Kinley představuje ve své letní kampani „Svět je plný chutí“
nealkoholické drinky v plechovkách.