Targa Florio se v kampani spojuje s Eliškou Junkovou
Novou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje
přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.
Novou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje
přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Targa Florio rozšiřuje své portfolio o dvě varianty toniků.
Novinky podpoří reklamní kampaní.
Loni činil nárůst prodejů Kinley Tonic 100 % a rok předtím dokonce
220 %. Díky tomu se značka stala lídrem na trhu, říká Jakub Will Loos,
marketingový ředitel The Coca-Cola Company.
Značka Kinley uvádí na trh nový nápoj Kinley Tonic Zero. Hlavním
ambasadorem této varianty bez cukru je moderátor Libor Bouček.
Značka Kinley ve spolupráci s řetězcem Costa Coffee nabízí Espresso
Tonic. I po skončení limitované edice v kavárně jej nabídne na doma.
V letošním roce začala Kinley výrazně investovat do marketingu. Vyplácí
se jí to prodejně i v posílení povědomí o značce, říká brand
manažerka Kateřina Třísková.
Kinley představuje ve své letní kampani „Svět je plný chutí“
nealkoholické drinky v plechovkách.
Společnost Coca-Cola spouští první televizní kampaň svého toniku Kinley.
Původně lokální nápad uvedou i jiné evropské země.