Frisco uvádí kampaní dvě produktové novinky

Frisco rozšiřuje své portfolio o Jablečný cider a novou příchuť inspirovanou koktejly Fiztonic.

Út 25. dubna 2023 11:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24605/frisco_kv_01_sirka

Fullscreen Sdílet

/media/24605/frisco_kv_01_sirka

Fullscreen Sdílet

Frisco přichází na trh se dvěma produktovými novinkami – Jablečný cider a příchuť inspirované koktejly Fiztonic. Podpoří je kampaní, v níž Frisco ochutnají poprvé nejen ženské hrdinky. 

Frisco se svými novinkami rozšiřuje svou základní i koktejlovou řadu. „Nové příchutě svou velmi svěží chutí vybočují z řady současných produktů. Věříme, že tak zaujmou širší publikum,“ komentuje novinky Žaneta Kratochvílová, brand manažerka Frisco, a dodává, že se značka svůj Jablečný cider nabídne i na čepu. Nahradí tak značku Kingswood, kterou Plzeňský Prazdroj loni ukončil. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/820563902?h=b9da968d05" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/820563902">Frisco Cider - Z&aacute;měna</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>
<iframe src="https://player.vimeo.com/video/820563426?h=b98db3afa6" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/820563426">Frisco Fiztonic</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>
<iframe src="https://player.vimeo.com/video/820563729?h=2c907cfbd9" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/820563729">Frisco Jablečn&yacute; Cider</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Podporující kampaň využije dva televizní a jeden online spot. „Naší hlavní výzvou bylo zůstat ve světě Frisca, ale nenásilně do něj přizvat i mužské protějšky našich hrdinek. Podařilo se nám to díky humoru a spontaneitě, které jsou značce vlastní,“ komentuje Henri de la Barre, planning director agentury VCCP, jež se značkou již čtvrtým rokem spolupracuje na kreativě. Režie spotů se ujal opět Adam Martinec v produkci Armada Films.

V rámci kampaně probíhá také spolupráce se značkou ZOOT, která dodala kostýmy a zároveň připravila společně s Friscem limitovanou edici triček, která oblékli i hrdinové jednoho ze spotů. Kampaň poběží od dubna v televizi, online a v BTL.

-stk- 

# reklama # kampaň # VCCP # novinka # příchuť # Frisco # Armada Films # Adam Martinec # Kingswood # Jablečný cider # Fiztonic # varianta

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.