Lidl z řetězců dává do reklamy nejvíc, vede i ve frekvenci nákupů
Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy
v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek
řetězců.
Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy
v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek
řetězců.
Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu
AMI Digital Index 2025.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují
data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana
v reklamě.
Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu.
V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je
evropský průměr, ukazují data.
Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy
v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi,
ukazuje zpráva CEDMO.
# Aktuality # Data # Marketing
Na oslavu Dne dětí vezme čtvrtina rodičů své ratolesti na výlet, 19 %
jim dá sladkost, 14 % hračku nebo jiný hmotný dárek.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
# Aktuality # Data # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
# Aktuality # TV & video # Data
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit
postoje mladých, ukazuje výzkum.