• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/8482/lidl-beroun_1

# Aktuality # Retail # Data

Lidl z řetězců dává do reklamy nejvíc, vede i ve frekvenci nákupů

Čt 12. června 2025 10:50 1 min

Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek řetězců.

/media/511l4k1o/ami-digital25

# Online # Data

Čas strávený na sítích se v Česku nezvyšuje. Snapchat předběhl X

Čt 12. června 2025 06:30 4 min

Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu AMI Digital Index 2025.

/media/exkdusd4/cd-trojan

# Reklama # Data

Proč Ivan Trojan vypadl z žebříčku TOP herců v reklamě?

Út 10. června 2025 14:55 3 min

Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.

/media/6197/jar

# Aktuality # Reklama # Data

Čisticí prostředky nejvíce investují do reklamy v září a říjnu

Pá 6. června 2025 07:10 2 min

Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu. 

/media/2876/tv-divak

# TV & video # Data

Odložená TV sledovanost je v Česku vyšší než v Evropě

St 4. června 2025 07:00 3 min

V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je evropský průměr, ukazují data.

/media/6969/whatsapp

# Online # Data # Aktuality

Slováci komunikují online více než Češi, častěji jsou i na sítích

Ne 1. června 2025 10:15 3 min

Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi, ukazuje zpráva CEDMO.

/media/lvvdixw4/children_freepik

# Aktuality # Data # Marketing

Den dětí nejčastěji slaví Češi výletem či sladkostí

Ne 1. června 2025 08:20 2 min

Na oslavu Dne dětí vezme čtvrtina rodičů své ratolesti na výlet, 19 % jim dá sladkost, 14 % hračku nebo jiný hmotný dárek. 

/media/laskbqox/loyalty_customer-experience-creative-collage_freepik

# Marketing # Data

Věrnostní programy se firmám vyplácí, myslí si to 83 % firem

So 31. května 2025 08:15 4 min

Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní, v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje průzkum Antavo. 

/media/1l2hz03d/umelainteligence_freepik

# Aktuality # Data # Marketing

V kreativních oborech využívá AI přes 80 % firem

Pá 30. května 2025 13:05 4 min

Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma. V kreativních oborech je to globálně více než 80 %. 

/media/ijtcmfek/sexoclockafterparty

# Aktuality # TV & video # Data

Sex O’Clock: Afterparty dokáže změnit postoje mladých diváků

Pá 30. května 2025 11:40 2 min

Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit postoje mladých, ukazuje výzkum. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.