ČSOB spustila první 3D nativní CTV kampaň v Česku

Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku. 

St 5. března 2025 17:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/xblohgzc/csob-3d-nativ-screen-lg

Fullscreen Sdílet

/media/xblohgzc/csob-3d-nativ-screen-lg

Fullscreen Sdílet

ČSOB představila ve své reklamní kampani na produkt „Půjčky na cokoliv“ inovaci v podobě 3D nativní CTV kampaně. Připravila ji ve spolupráci s Hybrid Company a Publicis Groupe

„Diváka oslovujeme v přirozeném prostředí, kde tráví svůj čas. Navíc mu dáváme možnost interakce, jak přijít do kontaktu s naší nabídkou,“ uvedla Kateřina Brožová, brand manažerka ČSOB. 

Kampaň byla nasazena na chytrých televizích LG, kde bylo možné umístit obsah přímo na domovskou obrazovku televizoru. „Využití 3D reklamní jednotky ukazuje, že i v televizním digitálu je možné inovovat, a to na největším displeji v domácnosti. 3D reklama zatím byla primárně doména OOH screenů a jsme rádi, že CTV jako relativně nový media typ přináší inovativní způsoby v boji o pozornost diváka,“ doplňuje Lukáš Hnilička, CEO Hybrid CTV Sales House. 

V Česku je CTV reklamou možné cílit až na 2,5 milionu televizních zařízení a zasáhnout až pět milionů televizních diváků na televizních zařízeních značek Samsung, LG, Philips a Hisense. 

-stk- 

# reklama # kampaň # ČSOB # Publicis Groupe # CTV # Hybrid Company # 3D nativní reklama

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.