Kreativní tendr pro ČSOB vyhrála agentura VCCP
Skupina ČSOB si vybrala nového kreativně-strategického partnera. Stala se
jím agentura VCCP.
Skupina ČSOB si vybrala nového kreativně-strategického partnera. Stala se
jím agentura VCCP.
ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu
BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify.
ČSOB staví kampaň na příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že
investují čas do finančního vzdělávání dětí.
Nová fáze kampaně si klade za cíl zvýšit povědomí o kartě mezi
fanoušky a jejich rodinami.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Mediální skupina FTV Prima uzavřela s bankou ČSOB dohodu o refinancování
svých závazků a získání nového úvěrového financování.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví
klienti získají platební prsten nebo náramek.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň
v Česku.