Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Televizor slouží čím dál víc i k jiným aktivitám než sledování
televize, přesto klasické vysílání zůstává hlavní. Ostatní činnosti
na TV obrazovce zabírají divákům v průměru 33 minut denně.
Nakupování přímo z televizní obrazovky se brzy stane realitou, a to díky
rychlému rozvoji retailových médií a jejich integraci s reklamou na
chytrých obrazovkách (CTV), uvedl na konferenci OmniConnect Duncan Painter.
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje
na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka
z Media Clubu.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň
v Česku.
Spojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí
největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na
reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura.
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.
Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a
východní Evropy, včetně Česka.