Unilever: U pracích i čisticích prostředků sílí postavení komunit
Pokud mají značky zůstat relevantní, musí naslouchat sociálním sítím,
myslí si Tomáš Hovorka, jenž vede v Unileveru divizi Home Care.
Pokud mají značky zůstat relevantní, musí naslouchat sociálním sítím,
myslí si Tomáš Hovorka, jenž vede v Unileveru divizi Home Care.
U příležitosti představení nové kolekce ekologických čisticích
prostředků organizuje EcoHaus sérii workshopů.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a
říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu.
Kampaň jen z ekologických materiálů podpořila značku domácích
čisticích prostředků Seventh Generation.
Henkel přináší na český trh novou značku Lysoform. Její produkty se
zaměřují na dezinfekci domácnosti.
Do roku 2030 chce Unilever odstranit fosilní paliva v čisticích a pracích
prostředcích. Investuje do toho miliardu euro.